בלוג מאמרים ומידע | המסרק והכלב

קצת עלי

דור אשכנזי

דור אשכנזי

בעלים של מספרת הבוטיק המסרק והכלב. בוגר בית הספר ארבע על ארבע לספרות וטיפוח כלבים. למעלה מחמש שנות ניסיון וטיפוח מאות כלבים

המסרק והכלב

המסרק והכלב

מספרת בוטיק לכלבים
מטפחים כלבים באהבה

עקבו אחרינו

הפופולרים ביותר

מעוניין לפרסם מאמר באתר?

תהיו בקשר

איך לבחור מספרת כלבים ומה הופך מספרת כלבים למספרה מקצועית

האם יש הבדל? בהחלט! מספרות רבות לכלבים בארץ אינן בעסק מהסיבות הנכונות וזה עלול לבוא לידי ביטוי ביחסם לכלב שלכם כמו גם בכישורים והיכולות שלהם והתוצאה הסופית.

חשוב ביותר לבחור את מספרת הכלבים שלך  מהסיבות הנכונות.   להלן מספר טיפים שחיברתי מה הם התכונות החשובות בעיניי שרק לספרי כלבים מקצועיים יש.

לכל ספרי הכלבים יש אהבה מוחלטת לכלבים!

זה אולי ישמע לכם מפתיע כפי שקרה לי שהתחלתי את דרכי כספר כלבים שבאמת ישנם ספרי כלבים שאין בהם טיפת אהבה לכלבים ולחיות מחמד בכלל.    חוסר האהבה והאמפתיה שהם מגלים לכלבים שאיתם הם עובדים יכולה להתבטא ביחס שלהם לכלב ואליך כמו כן גם בתוצאת התספורת שלהם.

חשוב מאוד להכיר טוב את הספר שלך ולבחון אחר סימנים שהוא אכן מטפל כמו שצריך בכלבך.   אנחנו תמיד שמחים לראות את הכלכלבים שמגיעים לטיפולים אצלנו וכמובן אותך!

אנחנו מבינים ואמפתיים לעובדה שישנם כלבים המתנהגים "לא יפה" בעקבות חוויות רעות וטראומות שחוו בעבר וזקוקים לאהבה רבה יותר, יחס אישי, אחד על אחד, חיזוקים חיוביים וסבלנות רבה.       אני באופן אישי פגשתי לא מעט כלבים לאחר טראומה שנשכו השתוללו וסיכנו אותי ואת עצמם, והיום הם רגועים ושמחים ומגיעים למספרה בכיף. עבור חלקם השינוי ניכר כבר אחרי טיפול אחד! התהליך השיקום ממשיך בכל פעם שהם מגיעים וממשיכים לקבל חיזוק חיובי כך שהמספרה שפעם הייתה כל כך נוראית עבורם הפכה להיות מקום טוב בשבילם.  סביר להניח שבמספרות אחרות יקשרו אותם יחסמו את פיהם יצעקו ויכעסו עליהם או פשוט ישלחו אותם הביתה במקום להשקיע ולעבוד איתם על מה שמקשה עליהם.

הדבר הראשון שמפריד בין ספרי כלבים מקצועיים לכל השאר הוא אהבה מוחלטת לכל הכלבים, לא משנה מה עברם ומה מצבם הרגשי הנוכחי.

מספרת הבוטיק לכלבים המסרק והכלב היא מספרה עם לחץ נמוך

כולם יודעים שהמדינה הנפלאה שלנו יכולה לגרום ללחץ רב בחיי היומיום.      מאחורי הקלעים של עולם טיפוח הכלבים יכולים להיות מצבים מלחיצים המקשים על הטיפול בכלב.

יש כלבים שנובחים וכלבים שיורדים מהשולחן ללא הפסקה, יש כלבים שמפחדים מרעש כמו פן למשל ואחרים שיכולים להיות קשים לטיפול ודורשים זמן רב יותר מהרגיל מה שעשוי להשפיע על כל לוח הזמנים במספרה.

לפעמים לקוחות שלא מבינים את התהליך (תספורת ראשונית, אמבטיה, ייבוש, תספורת נוספת ועבודות גימור) יכולים ללחוץ לזרז את התהליך.

אלו רק דוגמאות ספורות לסיטואציות לחוצות שרובנו מתמודדים עם כלבים על בסיס שבועי ולעיתים מדי יום.  המפתח להצלחה הוא להיות מסוגל להתמודד עם הלחץ הזה בקלות ולעבוד בגישה חיובית.     רק ספר טוב ומקצועי יכול לעשות זאת.      ספרים רבים היו מוותרים ומחזירים כלב לאחר עבודה גרועה או שהיו מגיבים רע לכלב במהלך הטיפול.    , אני מתחייב תמיד לנקוט בגישה חיובית עם הכלב גם שקשה ולשמור על התכונה החשובה ביותר לספר כלבים – אהבה שלא יודעת שובע לכלבים.

במסרק והכלב התקשורת היא המפתח

התקשורת עם ספר הכלבים שלך מתחילה כבר בקביעת התור ואמורה להימשך לאורך כל זמן הטיפול בכלב וגם אחרי איסוף הכלב מהמספרה.  קל ונוח לדבר איתנו , אנחנו יכולים לדמיין את הדרישות וההעדפות שלך  וגם להציע את הרעיונות שלנו המגיעים מתוך שנים של ניסיון וידע מעמיק על טיפוח כלבים, בריאות והיבטים אחרים בחיי חיית המחמד שלך.

אנו נתקשר אליך מיד במידה ויתעוררו בעיות בזמן שכלבך שוהה אצלנו.      אתה תמיד מוזמן ליצור קשר עם המספרה לפני, במהלך ואחרי תהליך הטיפוח כדי לבצע שינויים או לשאול שאלות במידה ויש.      אנו תמיד כאן בשבילך ובשביל הכלב שלך.

יכולת חשיבה מחוץ לקופסא

תספורות וטיפוח כלבים הוא תחום המלווה בהמון יצירתיות. היכולת להביא כלב ממצב לעתים מוזנח למצב של אחרי תספורת מיוחדת לעתים גובלת באומנות, אך גם בהרבה ידע מקצועי.  ספר כלבים טוב צריך לדעת מה אפשרי ומה לא כדאי לעשות בכל גזע, כיצד כל סוג פרווה יגיב לכל מספר מכונה או חיתוך במספריים.

לנו יש את הכשרון והמיומנות הנחוצים בכדי להעניק ללחברך עם ארבע הרגליים את המראה המעוצב או הסגנון הפשוט שאתה מחפש.

אני מקווה שכתבה זו תעזור לך לבחור את מספרת הכלבים החדשה שלך או את ההחלטה להישאר עם הנוכחית.    כך או כך, אנחנו תמיד כאן לטובת הכלב כמו גם הבעלים ורוצים רק את הטוב ביותר לכל המעורבים. לחברך עם ארבע הרגליים מגיע כל האהבה שבעולם, הטיפול הטוב ביותר, המשפחה הכי טובה, וכמובן טיפוח הכלבים הטוב ביותר.

מספרת כלבים מקצועית בשרון - המסרק והכלב
תבחרו מספרת כלבים מקצועית לכלב שלכם